› Forum › Allmänt › Ska man extra rostskyddsbehandla en ny Alfa? › Svar till: Ska man extra rostskyddsbehandla en ny Alfa?
14 december, 2015 kl. 21:20
#17273
Tack för bra tips. Jag kommer förbi nästa gång jag är i Lund. jag ställde frågan gällande lacken till säljaren. De skulle kolla med generalagenten. Jag kan lugnt säga att jag längtar till onsdag?
Mange W