Svar till: Lite info om Giulia mm

Forum Allmänt Lite info om Giulia mm Svar till: Lite info om Giulia mm

#17463
Magnus Berg
Deltagare

    Att få ut laddstatuomer måste ju vara lösbart, knappast någon jätteutmaning. Största utmaningen måste vara att få fram “ren el”. Många länder är fortfarande beroende av kolkraftverk för att producera el. Då spelar det inte så stor roll om bilen drivs av el. 

    Toyota har redan nu en vätgasbil som sålts i liten volym än så länge. Känns ju ganska intressant med bilar som producerar sin egen el. Där är är det däremot en större utmaning, att få ut vätgasstationer. Finns en i Malmö så bor man nära den kanske det går bra.