› Forum › Allmänt › Lite info om Giulia mm › Svar till: Lite info om Giulia mm
13 februari, 2016 kl. 09:34
#17465
Personligen kan jag inte se mig köra en eldriven busso… Men allt har sin tid och gissningsvis är el eller andra drivkällor vad som kommer att gälla inom några år. Då kommer vi andra att mötas på bilträffar och låta bensinen flöda. Tycker det låter urtrist att ta sig fram i tystnad utan sexans magiska sound som ackompanjemang.
Forza Luleå!