› Forum › Allmänt › Lite info om Giulia mm › Svar till: Lite info om Giulia mm
13 februari, 2016 kl. 13:16
#17468
Jag tror att FCA är smarta som avvaktar elbilsutvecklingen. Dels kostar utvecklingen oerhörda summor som man kan låta andra ta notan för och självklart kommer staterna att täcka upp de tappade bränsleskatterna så fort man inte kan ta in miljarderna på bensin och diesel längre.
Johnny – may the 4C be with you!