Svar till: Lite info om Giulia mm

Forum Allmänt Lite info om Giulia mm Svar till: Lite info om Giulia mm

#17490
Peter Braun
Deltagare

    Ser riktigt trevligt ut. Skulle absolut kunna tänka mig en Giulia med ljus eller lejongult skinn parat med träpanel. Känns inte gubbigt i denna bil då det är så mycket annat sportigt runt det. De har lyckats att få in lite retrokänsla över inredningen på ett snyggt sätt. Men skulle man välja en sådan vit med sportiga attributer så är nog svart eller röd inredning med metallfinisch snyggast. Man blir helt klart köpsugen. Hoppas SUV:en får liknande interiör och exteriör för då blir det köp om Giulian inte kommer som kombi.