› Forum › Allmänt › Lite info om Giulia mm › Svar till: Lite info om Giulia mm
5 mars, 2016 kl. 11:10
#17521
Inlägg av Johnny Lindén på 2016-03-05 10:48
Varför nämns inte Veloce? Nivån över Super och den som kommer med 280 hk-motorn? “Turbinfälgarna” som vi sett på en del bilder är standard på den nivån. Jag har sett materialet på den med egna ögon även om jag inte fick kopiera eller ta bilder på det.
Kanske beror på att det dröjer till senare i år innan Veloce kommer? Men man kunde haft med den nu och nämnt att den inte går att beställa förens senare.
Även om budskapet är bra i releasen så är den ganska dåligt gjord. Dom skulle nog behöva ta hjälp av proffs eller åtminstone läsa igenom vad man skrivit ett par gånger.