› Forum › Allmänt › Lite info om Giulia mm › Svar till: Lite info om Giulia mm
5 mars, 2016 kl. 11:43
#17522
Jag var erbjuden att beställa en för leverans i juni. Jag tror att det erbjudandet omfattade ägare till 4C eller eventuellt för att min 4C är en LE men jag blev kontaktad först från Italien och sedan av min ÅF. Jag hade fått komma in med spec och handpenning senast fredagen veckan före Genéve och hade på så sätt fått en plats före kön. Jag tackade i slutändan nej men jag kan lova att det var en del beslutsångest inbegripet där.
Det var inget prat om att Veloce skulle komma senare än andra nivåer. Det enda som är försenat är QV med TCT och vissa tillval.
Johnny – may the 4C be with you!