› Forum › Allmänt › Lite info om Giulia mm › Svar till: Lite info om Giulia mm
6 mars, 2016 kl. 17:08
#17535
Om jag bestämmer mig att köpa Giulia då blir det 180hk diesel eller högre
eller varför inte en bensinare som är snålare än 1750 tbi.