› Forum › Allmänt › Lite info om Giulia mm › Svar till: Lite info om Giulia mm
30 april, 2016 kl. 07:11
#17574
Håller med Thomas. Skall även bli skönt att slippa kraftreaktionerna i ratten som är så trist. Att bilarna blir dyrare här tror jag knappast. En ny Alfa kostar generellt inte mer här än någon annan stans. Informationen jag hört är att Giulian visas till sommaren. Vi får väl se.