Svar till: Lite info om Giulia mm

Forum Allmänt Lite info om Giulia mm Svar till: Lite info om Giulia mm

#17574
Peter Braun
Deltagare

    Håller med Thomas. Skall även bli skönt att slippa kraftreaktionerna i ratten som är så trist. Att bilarna blir dyrare här tror jag knappast. En ny Alfa kostar generellt inte mer här än någon annan stans. Informationen jag hört är att Giulian visas till sommaren. Vi får väl se.