› Forum › Allmänt › Lite info om Giulia mm › Svar till: Lite info om Giulia mm
30 april, 2016 kl. 12:14
#17578
Personligen tror jag det är ett absolut måste att dom lägger sig snäppet under BMW i pris om dom ska nå den framgång dom har tänkt sig. Man slår ju från ett rejält underläge så det behövs nog många massiva reklamkampanjer och grymt drivna säljare för att lyckas.
Alfetta 1.8 -75