› Forum › Allmänt › Lite info om Giulia mm › Svar till: Lite info om Giulia mm
3 maj, 2016 kl. 19:48
#17592
Det är ingen tvekan om att Giulian konkurrerar mot 3-serie och resten av mellanklassen. Om den är någon centimeter större eller mindre här eller där säger inte allt utan det handlar om hur man paketerar. Om man tar 159:an så är den ändå rätt stor på utsidan men är den bilen i mellanklassen med minst utrymmen på insidan.