› Forum › Allmänt › Lite info om Giulia mm › Svar till: Lite info om Giulia mm
14 maj, 2016 kl. 12:11
#17635
Inlägg av Biörn Bladh på 2016-05-14 11:24
Sedan… mjukare gång och trevligare att köra kan nog också diskuteras..
Haha, behöver de ens diskuteras?
