Svar till: Lite info om Giulia mm

Forum Allmänt Lite info om Giulia mm Svar till: Lite info om Giulia mm

#17643
Magnus Berg
Deltagare

    Inlägg av Christer Andersson på 2016-05-19 09:34

    Jag läste någonstans om de danska priserna för de enklare modellerna.
    Är de högre i dk jämfört med sverige? Där verkade de landa uppemot halv-miljonstrecket… blir isf mycket dyrare än utlovade 300 000 som det pratades om i början.

    Danmark kan man inte jämföra med, de har europas högsta nybilspriser. Registreringsavgiften där är skyhög. Priserna i Sverige kommer inte vara i närheten av de danska som väl är