Svar till: Alfa Gtv 3,2

Forum Allmänt Alfa Gtv 3,2 Svar till: Alfa Gtv 3,2

#17798
Thomas Bodén
Deltagare

    En 3,2 eller 3,0 spelar inte så stor roll… 3,2 i GTA är en galning… 3,0 utan elektronisk gas är fränare än med throttle-by-wire. Alla 3,2:or är detsamma med cf3.

    En Gtv 916 är en grym bil hur som helst. Så en 916 GTV 3,2 Sporttronic Blue Edition vore väl tha shit!

    (Det jag menar är att man väljer GTV med eller utan facelift, Bussons storlek är inte lika viktigt.)

    156 GTA Sportwagon