› Forum › Allmänt › Alfa Gtv 3,2 › Svar till: Alfa Gtv 3,2
9 januari, 2016 kl. 11:40
#17807
Ok. Då fattar jag 🙂 Kan oxå tycka att facelift en inte är helt lyckad, men börjar uppskatta den mer och mer. Dessutom känns det som att det finns mer värde i en 3,2 gtv då den inte finns i så många ex.