Svar till: Alfa Gtv 3,2

Forum Allmänt Alfa Gtv 3,2 Svar till: Alfa Gtv 3,2

#17807
Jocke Bolling
Deltagare

    Ok. Då fattar jag 🙂 Kan oxå tycka att facelift en inte är helt lyckad, men börjar uppskatta den mer och mer. Dessutom känns det som att det finns mer värde i en 3,2 gtv då den inte finns i så många ex.