› Forum › Allmänt › Alfa Gtv 3,2 › Svar till: Alfa Gtv 3,2
11 januari, 2016 kl. 11:23
#17820
Jag har en GTV 3,2
Jag har bytt cf3 grenrören (med katalysator) mot cf2 grenrör samt ersatt första ljuddämparen med ett “grupp N” rör. Motorkaraktären beskrivs bäst som ursinnig! Jag vill påstå att det är tydlig skillnad mot min tidigare 3,0 med femväxlad låda. Det byggdes bara 512st och vad jag förstår så såldes dom inte av någon svensk handlare. Har aldrig varit så förtjust i en bil tidigare som jag är i min “lilla röda”. Vacker att se på och går som ett spjut.