› Forum › Allmänt › Byta stötdämpare på Alfa Romeo GT 3.2lv6 › Svar till: Byta stötdämpare på Alfa Romeo GT 3.2lv6
11 februari, 2016 kl. 23:24
#17934
Intressant aspekt detta med tjänstebilarna.
Det hade jag inte tänkt på och tillsammans med privat leasing och andra nya former av bilförsäljning påverkar säkert hela scenariot.
Det skulle vara roligt att se vilken andel av business för verkstäderna (aukt) står dessa bilar för. Bara för att kolla om det inte är konspirationsteorier vi diskuterar här.
En gammal italiensk politiker, Giulio Andreotti, sa en gång: ” a pensar male spesso si indovina”. Lycka till med google translate
Alberto