› Forum › Allmänt › Fälgar Smakråd! › Svar till: Fälgar Smakråd!
Jag slog till på gråa fälgar till min GT jag oxå. Men Inga Alfa original, men tycker det blev helt ok i alla fall
Ladda upp en bild (JPG eller PNG) för din profil.
Godkänner du inte dessa villkor kan du tyvärr inte registrera dig.