› Forum › Allmänt › Fälgar Smakråd!
Najs! Gråa på en vit bil gör sig väldigt bra!
I spent a lot of money on booze birds and fast cars. The rest I just squandered.
De blev skitsnyggt! Klart finaste fälgarna på en Giulietta.
Jag slog till på gråa fälgar till min GT jag oxå. Men Inga Alfa original, men tycker det blev helt ok i alla fall
Ladda upp en bild (JPG eller PNG) för din profil.
Godkänner du inte dessa villkor kan du tyvärr inte registrera dig.