› Forum › Allmänt › ALFA tillbaka i F1 › Svar till: ALFA tillbaka i F1
13 februari, 2016 kl. 09:16
#17991
Jag ser hellre en Alfa i topp i WTCC eller DTM än en Alfa som slåss med Marussia om att inte komma sist i F1. Det är oerhört svårt att slå sig in i F1 för ett nytt team, det krävs så oerhört stora resurser för att kunna bli konkurrenskraftig och jag har svårt se att FCA skulle pumpa in lika mycket pengar som till Ferrari, tyvärr.