› Forum › Allmänt › Byte av växellådsolja Alfa MiTo › Svar till: Byte av växellådsolja Alfa MiTo
30 mars, 2016 kl. 20:33
#18262
Tack för svaret!
Får nog låta den vara så som den är nu. Det stör mig inte så jätte mycket ändå. När jag har kört lite motorväg så blir den mjuk och fin. Det är mest när jag kör inne i stan som den blir lite trögare.