- Detta ämne har 5 svar, 5 deltagare, och uppdaterades senast 7 juni, 2016 kl. 08:46 av .
Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
http://teknikensvarld.se/ronnie-petersons-okanda-bil-till-salu-304649/
Priset är lite väl saftigt för att passa min plånbok. Men det var kul läsning. Jag hade ingen aning om…
Stockholm
Häftigt, det visste inte jag heller något om.
Drömbil, den bilen i garaget skulle skulle bräcka det mesta.
Som Sud dåre så kan ja en hel del om historiken om både Bil o cupen den tävlade i . Vilket är en av anledningarna att min bil rullar på 8/ 13 fälgar det var väl egentligen det enda tidshistoriska man kunde göra då det är väl ganska omöjligt att hitta dessa specifika bitar som sitter i motor tex
13″ är race!! Det = Formel 1
Läcker bil med en spännande historia. Aldrig hört om den tidigare men kanske inte så konstigt med tanke på att Ronnie bara körde den en gång. Som vanligt kan Teknikens Värld inte skriva en rad om Alfa innan ordet rost dyker upp..
janne