Bilder-Galleri

Forum Allmänt Bilder-Galleri

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #18797

    Hej,

    Jag har lyckats skapa ett galleri i mina gallerier, men fattar inte hur man laddar upp bilder. Till saken hör att det jag helst jobbar med en iPad, men det borde väl funka med en sån oxå?

    Vet nån hur man gör?

     

    Classe. (Oo=V=oO) 1600 GTj 1300 GTj

    #18798
    Sam Helgesson
    Deltagare

      Löst det? 
      Har inte iPaden hemma ikväll, så kan inte verifiera. Tryck på “mina gallerier” under galleriet, så kommer du till uppladdningssidan.

       

      #18799
      Sam Helgesson
      Deltagare

        #18800
        Sam Helgesson
        Deltagare

          Testade med ipaden,
          I varken chrome eller safari syntes knappen nedan.  

          #18801

          precis, jag kom också dit men hittade ingenstans att ladda upp bilder, med Safari.

           

          Classe. (Oo=V=oO) 1600 GTj 1300 GTj

          #18802
          Robert Hultman
          Deltagare

            Inlägg av Claes-Peter Lindner på 2016-06-16 19:55

            precis, jag kom också dit men hittade ingenstans att ladda upp bilder, med Safari.

             

            Har du provat med någon annan webbläsare? (För det går väl att köra andra webbläsare än Safari på Ipad). Kan vara intressant att veta om det är Safari eller IOS.

            Stockholm

            #18803
            Sam Helgesson
            Deltagare

              Chrome och Safari fungerar inte. Kan hända någon annan browser löser det.

            Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.