- Detta ämne har 6 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast 16 juni, 2016 kl. 22:00 av .
Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Hej,
Jag har lyckats skapa ett galleri i mina gallerier, men fattar inte hur man laddar upp bilder. Till saken hör att det jag helst jobbar med en iPad, men det borde väl funka med en sån oxå?
Vet nån hur man gör?
Classe. (Oo=V=oO) 1600 GTj 1300 GTj
Löst det?
Har inte iPaden hemma ikväll, så kan inte verifiera. Tryck på “mina gallerier” under galleriet, så kommer du till uppladdningssidan.
Testade med ipaden,
I varken chrome eller safari syntes knappen nedan.
precis, jag kom också dit men hittade ingenstans att ladda upp bilder, med Safari.
Classe. (Oo=V=oO) 1600 GTj 1300 GTj
Inlägg av Claes-Peter Lindner på 2016-06-16 19:55
precis, jag kom också dit men hittade ingenstans att ladda upp bilder, med Safari.
Har du provat med någon annan webbläsare? (För det går väl att köra andra webbläsare än Safari på Ipad). Kan vara intressant att veta om det är Safari eller IOS.
Stockholm
Chrome och Safari fungerar inte. Kan hända någon annan browser löser det.