Svar till: Alfa Giulia provkörd i SVERIGE!

Forum Allmänt Alfa Giulia provkörd i SVERIGE! Svar till: Alfa Giulia provkörd i SVERIGE!

#19133
Rickard Bergh
Deltagare

    märkligt att du fått provköra den. när  dom från autolounge skrev ett svar i nuaret ljevo  inlägg om att den fanns hos dom i kungsbacka att den inte var för provkörning utan var bara där för mellanlandning sedan gästspelet på gothiatower i göteborg. officiella lanseringen är inte förens i september och innan des så får den vad jag förstått inte köras av spekulanter på väg utan bara av behörig personal.  det jag kan tänka mig du menar med provkörning är att få provsitta och kolla på bilen.. 
    oavsett så är det en grymt naja bil

    Alfa specialisten / Account Manager för Autocom Diagnostic Partner AB.