› Forum › Allmänt › Alfa Giulia provkörd i SVERIGE! › Svar till: Alfa Giulia provkörd i SVERIGE!
18 augusti, 2016 kl. 20:50
#19137
Omöjligt är det inte. Hade bara lite tur sm fick provköra den 
Sverige premiär om drygt 3 veckor. Då är dem fria till att känna och lukta på alfa doften som dem kommer med från fabriken 