› Forum › Allmänt › Alfa Giulia provkörd i SVERIGE! › Svar till: Alfa Giulia provkörd i SVERIGE!
18 augusti, 2016 kl. 20:55
#19138
Jag klassar inte provkörning med att bara få sitta i bilen, utan det heter provsitta.
Jag fick iallafall provköra den, på allmän väg efter att fiat invasion var över (iallafall i butiken). Säljaren var snäll att lämna över nycklarna, då han märkte att mina ögon nästan flög ut när jag stod vid bilen och kollade på alla bilens linjer i minsta detalj.