› Forum › Allmänt › Alfa Romeo vin › Svar till: Alfa Romeo vin
8 november, 2016 kl. 20:56
#19322
Hej nu börjar det bli riktigt kallt ute och det hade varit fint med ett gott alfavin att bjuda vännerna på. Är det på G eller?
Mange W