- Detta ämne har 14 svar, 12 deltagare, och uppdaterades senast 8 december, 2016 kl. 11:03 av
Ola Danielsson.
-
FörfattareInlägg
-
12 september, 2016 kl. 15:52 #19317
Har hört att Alfa Romeo-vinet skulle dyka upp igen. Någon som har koll på detta?
larsjoh51
12 september, 2016 kl. 20:23 #19318Det är förhoppningsvis på gång. Lite byråkrati som skall klaras av först, bl.a. skall upplägget godkännas av Systembolaget. Planen är ett rött vin från Toscana som kommer att kosta cirka hundralappen. Det blir inte som tidigare ett Alfa Romeo vin, utan ett klubbvin för Club Alfa Romeo Svezia. Medlemmarna kommer att kunna köpa det på systemets beställningssortiment. Mer information kommer.
12 september, 2016 kl. 20:51 #19319Kul idé! Kan knappt bärga mig!
Nihat Dizdar
12 september, 2016 kl. 22:04 #19320
Kul!! Då får man beställa en kartong.
Alfa Stelvio 2.2 -17 - Alfa Spider 3.0 -99 - Maserati QP -08 - Volvo v70 Bi-fuel -06
13 september, 2016 kl. 08:17 #19321Kanon! Kommer bli en storsäljare i mitt lokala systembolag.
8 november, 2016 kl. 20:56 #19322Hej nu börjar det bli riktigt kallt ute och det hade varit fint med ett gott alfavin att bjuda vännerna på. Är det på G eller?

Mange W
10 november, 2016 kl. 00:33 #19323Vinet landade faktiskt hos oss igår, lagom för att tas med till mat- & vinmässan som startar idag. Vill man smaka vinet så är det bara att besöka oss på mässan och vi (Olja&Oliv Deli) finns i monter C16:73. Från nästa vecka finns den på vår vinlista i vinbaren. Ni som kommer till årsmötet får en chans till provsmak även där.
Lansering på bolaget blir efter årsmötet, dvs i början på december.
ciao!
/Henrik
Henrik Selbo
10 november, 2016 kl. 06:19 #19324Snyggt! Bra jobbat! Då är julklappsletandet räddat.
Vad kommer en flaska ligga på?10 november, 2016 kl. 06:40 #19325Trevligt! Bra jobbat! Något att visa upp på jobbet…
10 november, 2016 kl. 08:32 #19326Fantastiskt! Hoppas det smakar lika gott som det är snyggt, fast med den etiketten kommer det nog sälja hur det än smakar
. 10 november, 2016 kl. 18:11 #19327Fantastiskt! Imponerande arbete bakom detta. Jag bockar och bugar för er som gjort detta möjligt. Ska beställa ett par lådor så snart det är möjligt.
Nihat Dizdar
10 november, 2016 kl. 19:11 #19328Mycket snyggt. Räknar med att det smakar lika gott som det ser ut. Systemet i Lödde kan räkna med en beställning så snart det är möjligt. Bara att buga och bocka för er som tagit fram detta.

Mange W
10 november, 2016 kl. 22:00 #19329Trevligt! Jag tittar definitivt förbi i morgon för en provning!
11 november, 2016 kl. 19:10 #19330Jag kan intyga att den är riktigt god. Provade idag.
Som sagt, ni som kan, åk till Stockholmsmässan i helgen!Mvh Filip
Alfalös för tillfället. Tidigare: GTV 916 75 3st 166 2st 155 5 st 164:or 5 st 156:or osv...
8 december, 2016 kl. 11:03 #19331hur går det med lanseringen? när kan man börja beställa det på systembolaget? med tanke på att det snart är jul så hade det varit kul att kunna bjuda på det
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.