› Forum › Allmänt › 75 QV säljes… › Svar till: 75 QV säljes…
12 december, 2015 kl. 10:44
#17262
Jo, om jag ska sälja något så använder jag naturligtvis forumdelen “Säljes”./ annonser.
När jag vill uppmärksamma mina kamrater Alfisti på Alfa-relaterade händelser av vikt lägger jag det på forumdelen “Allmänt”. Även om det handlar om en annons så är ju syftet att uppmärksamma Alfas prisbild internationellt – inte att få till stånd en försäljning..
God Hjul !
Scuderia 116