› Forum › Allmänt › Ska man extra rostskyddsbehandla en ny Alfa? › Svar till: Ska man extra rostskyddsbehandla en ny Alfa?
14 december, 2015 kl. 16:43
#17271
Absolut ska du låta underredsbehandla den. Jag använde mig av Dinitrol Center på Gastelyckan i Lund. Kostade ca 6000 SKr för steg 1 och ca 2000 SKr för steg 2.
Paul