› Forum › Allmänt › Ska man extra rostskyddsbehandla en ny Alfa? › Svar till: Ska man extra rostskyddsbehandla en ny Alfa?
17 december, 2015 kl. 23:16
#17277
Jag har ju extremt svårt att göra mig av med mina Alfor och det finns ju uppenbart de som har räddat mina gammelalfor genom bla extra rostskydd. Min 33:a hade nog inte funnits kvar annars. Minns min första den var rejält rostig mest överallt när den var 5 år gammal.
Grabbarna på Bilhuset hade verkligen gått in för det och till min frus förtjusning leveredes bilen inslagen som en julklapp. Den är riktigt nice att köra kan jag lova.
Mange W