Svar till: Ska man extra rostskyddsbehandla en ny Alfa?

Forum Allmänt Ska man extra rostskyddsbehandla en ny Alfa? Svar till: Ska man extra rostskyddsbehandla en ny Alfa?

#17277
Magnus Westin
Deltagare

    Jag har ju extremt svårt att göra mig av med mina Alfor och det finns ju uppenbart de som har räddat mina gammelalfor genom bla extra rostskydd. Min 33:a hade nog inte funnits kvar annars. Minns min första den var rejält rostig mest överallt när den var 5 år gammal. 

    Grabbarna på Bilhuset hade verkligen gått in för det och till min frus förtjusning leveredes bilen inslagen som en julklapp. Den är riktigt nice att köra kan jag lova.

    Mange W