Svar till: Fästa liten reg-skylt?

Forum Allmänt Fästa liten reg-skylt? Svar till: Fästa liten reg-skylt?

#17287

På min 1600gtj har jag kardborreband. På Spidern är väl ytan välvd? Isåfall kanske du måste förböja skylten om den metoden ska funka.

Classe. (Oo=V=oO) 1600 GTj 1300 GTj