› Forum › Allmänt › Fästa liten reg-skylt? › Svar till: Fästa liten reg-skylt?
14 december, 2015 kl. 23:37
#17287
På min 1600gtj har jag kardborreband. På Spidern är väl ytan välvd? Isåfall kanske du måste förböja skylten om den metoden ska funka.
Classe. (Oo=V=oO) 1600 GTj 1300 GTj