- Detta ämne har 3 svar, 4 deltagare, och uppdaterades senast 15 december, 2015 kl. 14:54 av .
Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Hej! Någon som vet hur eller med vad jag fäster liten reg-skylt med silikon/häftmassa på min Alfa Spider 2009?
Tacksam för svar! Christer
På min 1600gtj har jag kardborreband. På Spidern är väl ytan välvd? Isåfall kanske du måste förböja skylten om den metoden ska funka.
Classe. (Oo=V=oO) 1600 GTj 1300 GTj
Hej Christer!
Iom att du har en lite välvd yta den ska sitta på så hade jag tagit någonting starkare än kardborre. Något som orkar pressa tillbaka skylten. Visst förböj den lite men svårt att få det perfekt. Vill du ha skylten tight mot bilen så kör med en stark dubbelhäftande tejp. Något i stil med denna http://m.clasohlson.com/se/Dubbelhäftande-monteringstejp-Spegel-Tesa/34-3980?LGWCODE=343980000;83823;6341&gclid=CNOT8a6C3skCFebUcgoduDMLTg&gclsrc=aw.ds
Det använde jag på min Brera och de blev kanon!