Svar till: Fästa liten reg-skylt?

Forum Allmänt Fästa liten reg-skylt? Svar till: Fästa liten reg-skylt?

#17289
Magnus Berg
Deltagare

    Hej Christer!

    Iom att du har en lite välvd yta den ska sitta på så hade jag tagit någonting starkare än kardborre. Något som orkar pressa tillbaka skylten. Visst förböj den lite men svårt att få det perfekt. Vill du ha skylten tight mot bilen så kör med en stark dubbelhäftande tejp. Något i stil med denna http://m.clasohlson.com/se/Dubbelhäftande-monteringstejp-Spegel-Tesa/34-3980?LGWCODE=343980000;83823;6341&gclid=CNOT8a6C3skCFebUcgoduDMLTg&gclsrc=aw.ds

    Det använde jag på min Brera och de blev kanon!