› Forum › Allmänt › Lite info om Giulia mm › Svar till: Lite info om Giulia mm
31 januari, 2016 kl. 10:05
#17414
Giulia är bara en enda stor blåsning, Marchionne skrattar åt oss som väntar på nåt nytt varenda dag han går till jobbet.
Bara det här med att man börjar med toppmodellen är ett märkligt beteende, när man släpper en ny modell brukar man börja med normala varianter så att man får lite volym i försäljning. Men om några månader vet vi hur det gick… 
Alfetta 1.8 -75