› Forum › Allmänt › Lite info om Giulia mm › Svar till: Lite info om Giulia mm
31 januari, 2016 kl. 17:59
#17420
Om detta hade varit en blåsning så hade det varit världens dyraste. Ingen som lägger så mycket pengar på skämt. Jag kan tänka mig att vissa komponenter på standardbilarna inte är helt färdiga. Det kan även handla om pengar och vart man i koncernen är tvungna att lägga fokus på. Det får inte gå fel helt enkelt.