› Forum › Allmänt › Lite info om Giulia mm › Svar till: Lite info om Giulia mm
11 februari, 2016 kl. 20:45
#17449
Tror det kan vara smart att vänta. Det finns fortfarande mer att göra på batterisidan. Är ju trots allt en liten bomb man har i elbilen. För min del så är det Diesel som gäller ett tag till. Tessla är dock en fin bil, dock för dyr just nu. Pratade med en utvecklare när jag var i Houston, gav mycket intressant info.