Svar till: Lite info om Giulia mm

Forum Allmänt Lite info om Giulia mm Svar till: Lite info om Giulia mm

#17449
Håkan Petersson
Deltagare

    Tror det kan vara smart att vänta. Det finns fortfarande mer att göra på batterisidan. Är ju trots allt en liten bomb man har i elbilen. För min del så är det Diesel som gäller ett tag till. Tessla är dock en fin bil, dock för dyr just nu. Pratade med en utvecklare när jag var i Houston, gav mycket intressant info.