Svar till: Lite info om Giulia mm

Forum Allmänt Lite info om Giulia mm Svar till: Lite info om Giulia mm

#17451
Håkan Petersson
Deltagare

    En Diesel är väldigt bekväm att köra, är billig i drift samt otroligt stark, MEN låter inte kul. Hade en 166:a med en 2,5 V6, visst låter bra men otroligt dyr i drift jämfört med en Diesel. El, låter den något?? ung, måste vara en bensinare, lite äldre Diesel, gammal el???