› Forum › Allmänt › Lite info om Giulia mm › Svar till: Lite info om Giulia mm
11 februari, 2016 kl. 21:36
#17452
Det handlar inte om att vara korrekt eller ej utan om att överleva. Håller med om att en Busso 6:a eller en Ferrari åtta låter fantastiskt. Däremot om man ändå kör en diesel som jag kör nu så kan det lika väl vara el. Finns väl ingen som kan förneka körglädje i en Tesla. Även kraften och acceleration i bilen är fenomenal. Men visst kommer jag sakna det råa mekaniska i en förbränningsmotor. Revolutionen till eldrift är nog inget vi bensinnördar kan stoppa. Bilarna blir mer som att köra tevespel. Mekandet kommer bli mindre och även underhållskostnaderna.