› Forum › Allmänt › Lite info om Giulia mm › Svar till: Lite info om Giulia mm
13 februari, 2016 kl. 08:47
#17461
Att det skulle bli mindre skatteintäkter med elbilar är väl inte troligt, kanske i närtid, men blir det vanligt med elbilar kommer våra politiker att fixa inkomsterna. Var så säker…
Den stora utmaningen tror jag är laddtider och laddplatser. Ska “alla” åka elbil kommer det att kräva helt andra laddmöjligheter än vad som finns idag.
Alfetta 1.8 -75