Svar till: Lite info om Giulia mm

Forum Allmänt Lite info om Giulia mm Svar till: Lite info om Giulia mm

#17465
Thommy Johansson
Deltagare

    Personligen kan jag inte se mig köra en eldriven busso… Men allt har sin tid och gissningsvis är el eller andra drivkällor vad som kommer att gälla inom några år. Då kommer vi andra att mötas på bilträffar och låta bensinen flöda. Tycker det låter urtrist att ta sig fram i tystnad utan sexans magiska sound som ackompanjemang. 

    Forza Luleå!