Svar till: Lite info om Giulia mm

Forum Allmänt Lite info om Giulia mm Svar till: Lite info om Giulia mm

#17466
Gabriel Eriksson
Deltagare

    Jag tror inte det är så himla lätt att lösa laddbiten om “alla” ska åka elbil. Laddningstiderna måste med kapas rejält om man ska kunna åka på tur med sin elbil. Det funkar ju inte om det tar en halvtimme att ladda batteriet och det är 10 bilar i kö när man kommer till laddstationen. Inga problem nu när det knappt är några bilar i trafik men måste såklart lösas om man ska ha en fungerande elbilsvärld.

    Alfetta 1.8 -75