› Forum › Allmänt › Lite info om Giulia mm › Svar till: Lite info om Giulia mm
2 mars, 2016 kl. 14:46
#17488
Jag tror att Giulia kommer kosta like mycket som en 159an med ti paket som kostade 399.000kr på hedin bil i Mölndal 2011.
Autobroms och varning för frontkollision är standard på Giulia och som tillval finns adaptiv, aktiv farthållare och även döda-vinkel-varning.Som automotorsport har sagt.Giulia är riktig bra utrustad bl.a. ljudsystemet från Harman kardon,paddlar bakom ratten,snygga stollar,ny bromssystemet och massa knappar med + DNA.