Svar till: Lite info om Giulia mm

Forum Allmänt Lite info om Giulia mm Svar till: Lite info om Giulia mm

#17489
Alberto Ferrante
Deltagare

    Inlägg av Fredrik Assarsson på 2016-03-02 10:00

    Ser jag i syne i videon eller är det ännu en j..kla alfasedan med fast baksäte? Det ser bara ut som att skidluckan är fällbar, undrar när italienarna ska förstå att fällbart baksäte inte är så dumt att ha för att göra en bil användbar? Hmmmm 

    Fram med vinkelslipen och nål&tråd!

    Vi italienare undrar när svenskarna skall förstå att en automobil är för att transportera folket och ha körglädje med först och främst och att för saktransport finns andra sorter fordon. 

    Det var inte en slump att man bestämde sig för att kalla SW för Sport Wagon i st för Station Wagon 

    Men jag förstår…….är man van att se Volvo får man även SAAB att tillverka “lådor”. Stackars SAAB….det var början på slutet. 

    Alberto