› Forum › Allmänt › Lite info om Giulia mm › Svar till: Lite info om Giulia mm
2 mars, 2016 kl. 20:59
#17493
Takbox eller takräcke? Ingen bra idé, eller……?
Förlåt, jag borde inte diskutera andras smak men det låter mer som om det är ett “logistiskt” behov.
Alberto