› Forum › Allmänt › Lite info om Giulia mm › Svar till: Lite info om Giulia mm
3 mars, 2016 kl. 21:58
#17510
Inlägg av Gabriel Eriksson på 2016-03-03 20:25
Inlägg av Alberto Ferrante på 2016-03-03 19:32 Håller med dig men det var detta http://www.abload.de/img/1710630296_f91251bedd_xw08.jpg jag menade man inte vill se
Inget fel på den 
GTV6 3.0 GP... | http://www.garaget.org/Besar
