› Forum › Allmänt › Lite info om Giulia mm › Svar till: Lite info om Giulia mm
4 mars, 2016 kl. 19:28
#17514
Jag har hela tiden tänkt mig en kombi i still med 156 och 159 SW men den där var ju faktiskt minst lika lockande! Som en Panamera fast snygg…
Johnny – may the 4C be with you!