› Forum › Allmänt › Lite info om Giulia mm › Svar till: Lite info om Giulia mm
4 mars, 2016 kl. 19:50
#17515
Jag skulle absolut kunna tänka mig en sådan. Är väl inte riktigt en SW i mina ögon, mer ett mellanting, men jag skulle inte gråta om den stod i garaget. 