› Forum › Allmänt › Lite info om Giulia mm › Svar till: Lite info om Giulia mm
5 mars, 2016 kl. 10:48
#17520
Varför nämns inte Veloce? Nivån över Super och den som kommer med 280 hk-motorn? “Turbinfälgarna” som vi sett på en del bilder är standard på den nivån. Jag har sett materialet på den med egna ögon även om jag inte fick kopiera eller ta bilder på det.
Johnny – may the 4C be with you!